Навіщо жінці авто

 
 

Навіщо жінці авто

А ви згодні?



Сучасна жінка просто не мислить себе без автомобіля. І не просто без авто, а без комфортабельного, супермодерного і супернадійного чотириколісного друга. Для одних він - засіб пересування, для інших - будиночок на колесах, а для кого й просто красива іграшка. Зрештою, у кожної жінки з цього приводу свої міркування. Одна знайома розповіла, що купила своє авто лише для того, щоб подруги від заздрості луснули. І таке буває. Більшість придбала “металевого коня” лише для того, аби не користуватися послугами громадського транспорту. Але, погодьтеся, авто потрібне жінці аж ніяк не для того, аби годинами пролежувати під ним, усуваючи несправність чи змащуючи днище. Та й узагалі важко уявити собі представницю прекрасної половини з руками, забрудненими солідолом, машинним маслом чи бензином.В усі часи автомобіль оцінювали з двох позицій. З одного боку як предмет розкоші, з іншого - засіб пересування. Виходячи з цих міркувань, а також з того, що жінка навіть за кермом залишається жінкою, авто їй обов’язково потрібне. І все ж, ставлення до жінки за кермом доволі неоднозначне, адже жінка на дорозі почувається, як і у власній домівці, господинею. Ось що з цього приводу думають працівники ДАІ, яким все частіше доводиться спілкуватися з водіями прекрасної статі.

Як ви ставитесь до жінки за кермом?
Микола Лецкалюк:
— Жінка за кермом сьогодні звичне явище. І, треба сказати, що наші леді набагато обережніші за кермом, ніж чоловіки. Інколи ця обережність навіть дратує чоловіків. Я відчув це на собі. Сьогодні з колегою їхали вулицею Богдана Хмельницького. Попереду - шикарна іномарка, за кермом - дама. Про це ми здогадалися з її поведінки. Назустріч їхав автобус, але був ще досить далеко, а отже, можна було зробити поворот, до якого готувалася водій іномарки. Так ні ж, вона вичекала, поки проїде автобус, і лише тоді здійснила маневр.

Про жінок-водіїв дуже багато складено анекдотів і, повірте, це правда. Ось один з них. Зупиняє автоінспектор жінку і запитує: “Ви знаєте, чому ми вас зупинили? - Напевне, щось порушила, - відповідає та. - Ви зробили подвійний обгін. А жінка у відповідь: “Вибачте, але я заплющила очі, тому й не бачила, скільки разів обганяла”.

Ми з великою повагою ставимося до водіїв-жінок. Навіть акцію для них придумали, щоб підняти їм настрій. Щороку 8 Березня зупиняємо їх авто і даруємо квіти. Жінкам це дуже подобається і вони кардинально змінюють свою думку про працівників ДАІ.
Світлана Поважна:
— Жінка їздить більш спокійно і коректно. В усякому разі за 10 років, відколи я працюю у ДАІ, серйозних дорожньо-транспортних пригод за участю дам не зареєстровано. Однак у жінки за кермом є одна слабкість. Якщо вона чогось злякається, одразу залишає кермо і педалі. Хоча це деякою мірою і добре, бо під час зіткнення удар не такий сильний, ніж тоді, коли машина керована.

Дами мають перевагу в тому, що вони не вживають спиртного, сідаючи за кермо. П’яна жінка-водій - велика рідкість. Жінки ніколи не їздять несправним авто, бо їм є кому його відремонтувати. Вони навіть не сядуть за кермо несправного автомобіля, бо на випадок зупинки не знають, що з ним робити. Дякувати Богу, дамам завжди допомагають у дорозі. Кажу вам це з власного досвіду. Одного разу у мене обірвався тросик газу на підйомі, в іншому випадку щось сталося з глушником. Не встигла вийти, щоб зазирнути під машину, бажаючих допомогти виявилося кілька.

Я вважаю, що більшість дам водять авто для власного задоволення. І взагалі, вони є окрасою автошляхів.

Володимир Погрібний:
— Я оцінюю жінку за кермом не як працівник ДАІ, а як звичайний водій. Якось мені трапився такий казус. Пані, що їхала переді мною, увімкнула поворот наліво, а повернула в протилежний бік. Дякувати Богові, я своєчасно зорієнтувався і побачив, що за кермом жінка, а від них можна чекати всіляких несподіванок. Недарма кажуть, слухай жінку і роби все навпаки. У цій ситуації так і сталося. Внутрішній голос підказав мені, щоб я пригальмував і подивився, що буде далі. Якби я їй повірив і почав на швидкості об’їжджати справа, наші авто однозначно зіткнулися б.
А в принципі жінки більш уважні за кермом, тому дорожньо-транспортних пригод за їх участю дуже мало. А щодо казусів, про які йдеться в анекдотах, то вони дійсно трапляються на дорогах. Жінка може мріяти за кермом, фарбувати губи, зачісуватися і т. д. Окрім того, вона забуває повідомляти інших учасників руху про свої наміри і маневри. Це основна біда. Водночас є дами-водії - справжні професіонали з великої літери, водіями таксі працюють. Знаю таксистку, яка вже 10 років працює водієм і жодного разу не порушила правил. Такі викликають повагу.
Більшість жінок абсолютно не володіє технічними знаннями. Якщо авто зупинилося, все - кінець поїздці. Окрім як запалити цигарку і постукати туфелькою по колесу, вони нічого не можуть. Добре, що поруч трапляються галантні чоловіки.

Андрій Крушельницькій:
— Мені подобаються дами за кермом. Я їх поважаю і ставлюся до них доволі поблажливо. Вважаю, якщо жінка допустила порушення - це випадковість. Зараз їздити вулицями міста, перенасиченими автотранспортом, дуже складно і треба мати відповідний досвід, щоб не розгубитися посеред дороги.
Я дуже толерантно ставлюся до жінок-водіїв. Вони видаються мені такими цікавими. Інколи навіть важко сприймати їх на повному серйозі. Буває зупиняєш авто, а там таке миле личко, з такою милою посмішкою. Ну, яке тут може бути

покарання? Звичайно, не йдеться про серйозні порушення, а лише про незначну неуважність. Хоча бувають такі панянки, що так і тягнеться рука скласти протокол. Ще не встигнеш представитися, а вони тобі таке скажуть. Їх і жінками назвати язик не повертається.
А ще бувають пані за кермом, яким більше підходить професія льотчик. У нас в Тернополі є одна дама, водій таксі, яка лише протягом останнього часу тричі серйозно порушила правила дорожнього руху і відповідно потрапила у ДТП.

Таких не можна допускати до керма.

Микола Семеляк:
— За дванадцять років трудового стажу на жінок-водіїв склав не більше трьох протоколів. А загалом ставлюся до них цілком лояльно. Найбільше панянки полюбляють їздити під знак, так звану “цеглину” або ж зупиняються у недозволених місцях. Взагалі я не дуже позитивно ставлюся до того, що жінка сідає за кермо автомобіля. Своїй дружині я б цього не дозволив. Пояснення тут просте. Ні для кого не секрет, скільки сьогодні аварій трапляється на наших дорогах. Вважаю, не можна ні за яких обставин ризикувати здоров’ям і життям наших жінок, бо на них лежить дуже велика відповідальність за сім’ю і за дітей. Не хочу нікого образити, але я не люблю, коли жінка за кермом. І не тому, що вона поганий водій, а тому, що у цей момент вона дуже ризикує своєю безпекою. Дуже часто буває так, що чоловік передає кермо своїй дружині, бо хоче випити спиртного. У житті всяке буває. І жінка, щоб догодити своєму чоловікові, сідає за кермо інколи не маючи необхідних навичок. Звичайно, мати таку дружину - це щастя, але чи варто так ризикувати. Хотілося б побажати дамам, щоб вони постійно дотримувалися правил дорожнього руху і не зловживали поблажливістю працівників автоінспекції.

Анатолій Терещук:
— Життям доведено, що в аварії частіше потрапляють чоловіки, аніж жінки. Дами більш акуратні і обережні. Але правила також порушують. Я не піддаюся їх чарам, хоча жінки завжди намагаються ними скористатися. Накладаю штраф. Узагалі, пані за кермом насторожує. Хоча є такі жінки-водії, які можуть дати фору чоловікам. Раніше працівникам ДАІ було набагато легше працювати. Було лише кілька жінок-водіїв і усіх їх знали в обличчя. А сьогодні, куди не глянь, їдуть панянки, і на таких машинах, що за голову хапаєшся. Одні поспішають на побачення, інші - на роботу, на шейпінг, в сауну, у село до бабці з дідом. От і буває, порушують правила. Доводиться зупиняти і проводити виховний процес, щоб більше такого не траплялося. Щоправда, реакція жінок дуже різна: одні подякують, посміхнуться і поїдуть далі, інші вважають, що якщо вони на “крутому” авто, то ніяких правил для них не існує. З такими треба по всій строгості.
За кермом жінки вдаються до різноманітних хитрощів. Скажімо, випила собі кілька грамів коньяку, побризкалася парфумами і поїхала. Інспектор підійшов, вона йому мило посміхнулася і вважає, що цього досить. Краще б у кожної жінки був чоловік-водій, тоді і ми, інспектори, були б спокійніші.


Создан 02 апр 2008



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником